jUst cliCk!

Sunday, August 15, 2010

teringat kisah lama.......

bermula petang jumaat saya keseorangan dalam bilik melayan perasaan...huhu biasala kalo dah tinggal sorang2 memang macam ni la saya...hehe emm rumate saya k.umi dan dayah, diorang balik kampung...so, keseorangan la saya petang tu...emm banyak tol kenangan2 yang terimbas kembali dalam kotak fikiran ni...huhu terfeeling plak petang tu, tp xleh lebih2 nanti batal plak puasa...huhu emm sebagai manusia, kita sekadar merancang, tapi Allah yang tentukan... setiap yang terjadi itu pasti ada hikmahnya...saat keseorangan fikiran selalu je teringat pada seseorang yang pernah dan mungkin masih lagi bertahta dihati ini...huhu saya juga insan biasa yang tak lepas dari semua itu...jodoh pertemuan di tangan tuhan...moga dia bahagia dengan hidup dia dan moga saya juga bahagia dan tabah menghadapi hari2 yang mendatang dan diberi kejayaan dalam hidup didunia dan akhirat...insyaAllah...amin.....

No comments:

Post a Comment