jUst cliCk!

Sunday, August 22, 2010

katak dalam bilik air!!!

saya bangun je pagi2 nak makan sahur sekali akak2 ni...k.shida yang gerak...huhu emm dayah rumate saya masuk bilik air dulu, lepas dia keluar je, dia cakap "ada katak dalam bilik air" what??? katak??? i hate that thing!huhu....bukan hate sangatla...cuma geli n fobia jugakla dengan katak ni...huhuhu
emm besela, masa zaman sekolah rendah dulu tiap2 pagi mesti cek kasut sekolah dulu, pijak2, ada bende ke tak kat dalam, hahaha...kalo ada, ape lagi, sepak2 kasut tu bagi bende tu keluar...pastu nampakla satu binatang keluar,terjengul kepalanya kat kasut tu...katak namanya...eeii...geli...huhu
tu naseb baikla kalo dapat rasa ade bende, tapi ada sekali tu, eh bukan sekali je, berkali2 jugakla ade kes dengan katak ni, naseb tak naik court je...haha emm kalo hari tu nak naseb tak baik, ingatkan dalam kasut dah takde katak, maka, masukla kaki ini kedalam kasut itu dan terasalah bende lembik dalam tu....eeuww! tengah bercerita ni pon terasa lagi even dah lama kisah ni terjadi...huhu so, lepas je terasa camtu, ape lagi, melayang lah kasut ku itu jauh ke depan...hahaha bukan saya je fobia katak, abang saya pon sama, dia lagi parah dari saya....hahaha...kelakar je bila ingat balik kenangan kecik2 dulu...miss that moment! huhuhu....
tapi camne ek nak hilangkan fobia dengan katak???

No comments:

Post a Comment