jUst cliCk!

Friday, November 19, 2010

laguku.....

salam buat teman2 semua...
ok, hari ini saya nak bercerita pasal lagu...tapi bukan lagu negaraku la....pelik pulak nanti, xde kena mengena tetiba nak cerita pasal lagu kebangsaaun tu...huhuhu... emm saya nak cerita pasal lagu2 yang saya suka...nak kata suka sangat tu takde la...tapi suka jugakla...haha lagu ni saya suka since sekolah menengah, time tu stay kat hostel, so macam2 la belajar...banyak kenangan jugakla masa kat hostel dulu...biasala manis, masam, pahit masin sume cukupla...hahaha



emm actually saya suka byk gak lagu, tp ada dua lagu ni yang jadi fevret sampai leh hafal jugakla lirik n senikata die...huhu ok, 1st lagu yang saya suka adalah lagu ila sabri - kau kekasih tajuk dia kalau saya tak salah la...huhu suka lagu je, tapi tajuk pon xpasti, apela saya ni kan...haha emm lagu kedua pulak, lagu lestari - mahligai dari air mata...huhu lagu sedih je saya suka...hahaha but love both of the song! huhu emm mula2 saya tak amik kisah pon sal lagu ni...tapi dua tiga hari ni baru tersedar, lagu tu macam sesuai and terkena sangat dengan situasi saya sekarang...hahaha bait2 kata dia memang tepat meluahkan kata hatiku dan meluahkan apa yang ada dalam hatiku ini...huhu

emm dulu mAsa dok hostel ada sorang member saya ni, dia selalu nyanyi satu lagu ni, apa entah tajuk die saya lupa da...tiap kali basuh kain je mesti dia nyanyi lagu ni, and saya pon selalu dengar lame2 dengan saya2 sekali hafal lagu tu and tersuka jgk kat lagu tu...haha

sO ni jela cerita wat masa ni...takde ape yang menarik sangat nak diceritakan...ni je,,, ^_^

No comments:

Post a Comment