jUst cliCk!

Monday, November 22, 2010

angka 22...

Salam sahabat salam mesra salam ceria dan salam bahagia… =)


Emm kali ni saya macam nak becerita serba sedikit tentang diri saya iaitu pasal umur saya… of coz la muda lagi, baru je mencecah angka 22 tahun…and tahun depan tak lama je lagi bakal mencecah angka 23 pulak...ish3...muda lagi kan…hahaha muda la sngt2...



Emm kalo orang dulu2 umur macam ni dah pandai buat macam2, memasak, kemas rumah, menjahit, basuh kain, pandai layan tetamu dan yang penting sekali matang! bak kata complete la semua tu…memang sesuai untuk sape2 je buat menantu sebab umur macam ni memang dah sesuai kawen pon…haha tapi  ni orang dulu2 la… saya ni boleh dikatakan serba kekurangan jugakla dalam semua ni….hahaha  dulu masa kecik2 selalu tengok akak2 sedara yang sebaya umur macam saya sekarang dah leh berdikari buat macam2 tanpa disuruh…tapi bila terkenang kat diri sendiri, sedih jugakla sebab tak boleh langsung nak dibandingkan dengan diorang yang serba boleh tu…huhu

2

2emm betul ke saya dah capai umur 22 tahun? Macam tak percaya je! Haha yela…perangai masih lagi tak matang, tapi bukan la tak matang langsung, ada jugakla, cuma sikit je matang tu…huhu  tapi dalam 22 tahun ni banyak juga yang saya dah belajar, salah silap yang dilakukan memberi banyak pengajaran dan pengalaman yang berharga…moga saya memperbaiki diri ini kearah yang lebih baik…insyaAllah…

No comments:

Post a Comment