jUst cliCk!

Saturday, September 4, 2010

wallpaper ili....

salam hujung ramadhan buat sahabat2 diluar sana... =)
ramadhan sudah hampir benar di penghujung nye...terasa tak puas lagi untuk berpuasa beramai2 dan berjemaah ke surau utk solat terawih...huhu
emm hari ini saya singgah seketika di laman web ILI, ingat nak tengok wallpaper utk hari raya sebab ramai dah member2 dlm fb tagged sy dlm kad raya diorg, so saya pon nak jugala...hehe tapi saya tertarik dengan wallpaper rekaan dari laman web ILI ni..cantik dan penuh makna...even ramadhan hampir menutup tirai, tapi tak salah rasanya saya kongsikan ia bersama anda...huhu


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


sweet kan? saya pon suka...saya sekadar ingin kongsikan ia bersama2 anda...emm mampukah kita menjadi seperti apa yang tersirat di wallpaper tu??? insyaAllah...masih ada masa lagi untuk kita perbaiki diri kearah lebih baik dari sebelumnya....moga kita juga dipanjangkan umur dan berkesempatan untuk menunaikan ibadah puasa pada tahun akan datang...insyaAllah.... =)

No comments:

Post a Comment