jUst cliCk!

Monday, September 27, 2010

diner B.acc yg best!

salam perpaduan buat anda semua, sahabat, rakan, taulan, karib, kawan dan yang seangkatan dengannya....haha
emm kali ni dah ade idea nak kongsi dengan korang semua...

kisahnya......


bertarikh 24-25 september baru2 ini, berlangsunglah perkahwinan yang meriah lagi best, syok, fun & gemilang terbilang dan cemerlang antara diriku dan siDia...hahaha bestnye kalo jadi kenyataan...huhuhu mimpi tinggal mimpi jela...emm sambung balik cerita yang sebenar...hehe em pada jumaat dan sabtu ni kami (student B.Acc) g diner kat d Rhu Beach Resort....mula2 cam malas sgt2 nak ikut rumateku dan rakan2 lain g sna...yela, byk tu kena byr...RM75...ha, byk kan kan? sayang nak kuarkan duit ni...huhu tapi sebab kesian kat rumateku sorang2 je, so, saya decide utk g jugak...

# pEtaNg 24hb #
bertolak pada jam 3 lebih dan sampai dalam kul 5 lebih gak.. dlm 2 jam lbih je, xla jauh sgt....dah sampai sgt seronok dan teruja sebab dekat pantai! dah lama sgt2 x pergi pantai...last masa sek men dulu...form bpe tak ingat...tapi memang lama giler la tak g pantai...huhu mmg excited! haha bkn excited nak g diner tp excited sbb leh g pantai...hehe...so, ptg tu sementara tggu malam utk diner kami (dayah-rumateku, k.ika, mas, & k.nana) keluar g ber siar2 dan aktiviti plg best mstila tgkap gmbr...kenangan kn...hehe

# malam 24hb #
emm masing2 mengambil kesempatan ini utk memeriahkan diri dan bergaya...termasuk aku ke ek???tak kot...aku rasa aku paling biasa...haha emm meriah jugakla malam ni...makanan pon sedap2...tapi aku nye menu simple gler...sampai dayah kata tu je ke? tak berselera langsung makanan aku tu...yeke? tapi bila tengok balik, mmg pon...hahaha masing2 bergambar, sume giler kamera time ni termasuk aku...haha...

# pagi 25hb #
pagi ni berlangsungnya family day utk kami pelajar2 biacc...game yg ada tarik upih(tarik papan sebenarnye haha),terompah gergasi(apa yang boleh dikata sakit kakiku ini main bende alah ni...huhuhu), lari dengan gelung paip(tak tau apa nama mainan ni...huhu time ni la kaki saya terpeleot tak leh nak bangun haha...), tolak ring tayar basikal(ni pon tak tau...tapi paling kelakar sbb time saya ring tu siap patah balik belakang...haha), ikat kaki bertiga(haha tak betol dah saya jalan time ni...sian kat dayah n akak part8 tu jatuh dengan saya sekali terbalik...hehe)...em ni je kot...tapi sume best la...best sgt sampai terpeleot la kaki saya ni....hehe tapi naseb baik tak teruk...huhu still leh main next game even dah jatuh tu...hehe overall mmg fun! terima kasihla pada mereka2 yang anjurkan diner kat situ...huhu habis je sukaneka masing2 bersiap utk pulang dengan bas & kenderaan masing2...

so...inilah kisahnya...dah bis pon... ^_^

No comments:

Post a Comment