jUst cliCk!

Saturday, June 19, 2010

untuk temanku yang bersedih...

pada jam 16:26 , 19 Jun 2010, saya menerima panggilan dari seorang teman kelas yang sedang menangis, kerana terkejut dan risau saya terus bangun...
ketika itu saya telah beberapa minit melelapkan mata yang penat kerana masa tidur yang tidak mencukupi ekoran daripada tidur lewat hampir 3 pagi semalam...huhuhu
teman saya menceritakan kisah sedihnye sebentar tadi. kisah yang mengingatkan saya kembali kepada 'kisah' lama saya yang baru beberapa bulan berlalu...saya cuma dapat membantu teman saya itu dengan memberikan kata2 semangat dan berharap dia tabah dan sabar menghadapi segala ujian yang diberikan olehNya. oleh kerana saya sendiri penah mengalami situasi seperti dia maka saya amat memahami perasaan dia saat ini. tapi bak kata pepatah berat mata memandang berat lagi bahu yang memikulnya...hanya diri mereka yang tahu bagaimana perasaan mereka yang sebenar saat ini...saya disini sekadar mendoakan semoga dia dan juga saya sendiri tabah dan kuat semangat untuk meneruskan perjalanan di depan yang belum tentu lagi cabaran dan halangan yang datang...insyaAllah...

No comments:

Post a Comment