jUst cliCk!

Friday, January 21, 2011

komputer tersayang.....

salam ukhuwah buat anda semua...
arini nak story pasal tmpt kje...huhu saje letak tajuk camtu nak bgtau memang saya sayang sgt2 kat komputer tu...hahaha....hemm minggu ni kira kje xbpe best sangatla.....sebab.......boleh kata setiap hari, pagi2 je mesti komputer tempat saya wathal, asik xboleh on je.

cpu tu xtahu la kurun yang ke berapa punya sebab sangat2 uzur bagi saya, apa taknye, guna window 97 lagi...ish3...lagi lama dari komputer saya masa sekolah dulu, window 98 huhuhu...pastu td kene tunggu lamaaaaaaa baru leh buka semula....lagi2 harini....bese boleh on semula dalam 10-15 minit je...arini........humm teka la bpe lame...dekat  dua jam lebih pon xboleh buka lagi...tensen je! so arini supervisor sy bg saya keje admin jela...padahal keje banyak sangat2 kot...tapi sebab komputer tu xboleh on, so buatla keje yang diberi tu...n makin lambatla keje2 yg diberi sebelum ni siap...hummm
harap2 minggu depan komputer tu tak buat hal dah, kalo x, tensen lagi la jwbnye...huhu

No comments:

Post a Comment